blogbericht

Pedicure behandelingen

PEDICURE BEHANDELING VOOR VERZORGDE VOETEN

Zoals de meesten van jullie weten ben ik nog steeds druk bezig om mezelf te blijven ontwikkelen. Vorig jaar stond in het teken van mijn pedicure opleiding en ik kan met trots zeggen dat ik daarvoor ben geslaagd!!!! Joehoeee. De pedicure behandelingen voer ik met veel passie uit.

PEDICURE BEHANDELING VS. STINKVOETEN

Vaak hoor ik mensen zeggen dat het smerig is om aan andermans voeten te zitten. Tsja, soms is dat ook zeker waar, hahahaha. Ook ik heb wel eens stink voeten onder mijn neus gehad maar daar zet ik me al snel overheen. Ik begin rustig aan de behandeling en raak in gesprek met mijn klant. Daardoor verandert ook de sfeer. Het is ontspannen en gezellig. Vaak lachen we heel wat af. Regelmatig krijg ik te horen dat het lang is geleden dat ze zo’n fijne behandeling hebben gehad en dat ze op kussentjes lopen. Nou kijk, daar doe ik het dus voor! Als ik dat te horen krijg dan ben ik die stinkvoeten zo weer vergeten.

KWALITEIT VAN DE BEHANDELING

Het gaat bij mij om de kwaliteit en de beleving van de klant. Ik sta voor de volle 100% achter de kwaliteit die ik lever en als de klant niet tevreden is dan hoor ik dat graag. Op die manier kan ik kijken wat ik kan veranderen om ervoor te zorgen dat hij/zij toch weer tevreden de deur uitloopt. Kwaliteit is ooooo zo belangrijk in mijn vak. Dat vind ik!

ONTWIKKELING

Er zijn al zoveel pedicures en nagelsalons in Nederland dat het vaak moeilijk is om er tussen te komen. Daarom vind ik het belangrijk om je te blijven ontwikkelen en te inspireren. De klant speelt hierbij een centrale rol. Ik wil graag weten wat de klant vindt van de behandeling. Daar kan ik iets mee. Stilstaan is gewoonweg niet mijn ding. Ik wil vooruit, ik wil kennis vergaren, nieuwe ervaringen opdoen. Daardoor blijf ik alert.

SAMENWERKEN MET DE KLANT

Het is zo heerlijk als ik mijn klant vrolijk en tevreden naar huis kan laten gaan. Daarnaast zijn deze klanten iedere keer weer voorzien van een dosis informatie waar ze iets mee kunnen. Zodra ik bij een klant iets constateer ga ik verder vragen en zo komen we bij de oorzaak van het probleem. Op deze manier lossen wij het probleem samen op. Een succesvolle behandeling is dus een gezamenlijke inspanning.

Neem nu bijvoorbeeld een schimmelnagel aan de voet. Iedereen weet wel dat dit erg lelijk kan zijn en de meeste mensen schamen zich daar dan ook voor. Ik kan als pedicure deze nagel wel af frezen (zoals wij dat noemen) maar als de klant thuis niet consequent met een anti-schimmelmiddel werkt dan is alles voor niets. Zonde van de tijd en het geld.

Het is dus noodzakelijk dat we nauw met elkaar samenwerken om tot een succesvolle oplossing te komen. Daarom wil ik graag willen weten hoe jij hierover denkt. Hoe zie jij een behandeling? Wat wil je graag? Zeg het me bij de ‘comment’ op de website.

Deel dit bericht

Deze website maakt gebruik van cookies. Je gaat hiermee akkoord door deze pagina te gebruiken. We vertellen je graag meer over ons gebruik van cookies en uw privacy.